sunset3DATEthumb.png
[klikkaa kuvaa saadaksesi sen originellin kokoisena]

Tuota aloin tekemään viime yönä kello yhden aikoihin. happy smiley #8828 Pakersin 6 tuntia, sain pärstän tehtyä sekä vähän pecsejä [pecks... mmmm pecks. not tagged smiley #2641] myös. Kävin sitten nukkumaan, aloin jatkamaan joskus kuuden jälkeen ja valmista tuli n. tunti sitten, että ei se kovin kauaa vienytkään toisin kuin se mitä aloin tekemään maanantaina. Huh huh! Ei siitä todellakaan tullut mitään.
Eli tähän meni n. 8 tuntia.
Vanhasta poiketen tein sen alusta asti gif-mallisena, ja kun aloin tekemään taustaa muutin sen png:ksi. Mulla oli visio tuosta punertavasta auringonlaskusta heti kun aloin piirtämään. happy smiley #66

Olen suht tyytyväinen tuohon, se näyttää eniten Babyltä kuin mitään mitä aikaisemmin piirsin. confused smiley #17543

Baby on niin ihana... happy smiley #843 Siis ihanan näköinen, luonteeltaan se on hirveän ilkeä, impulsiivinen ja vaarallinen. confused smiley #17442 Mutta sillä on ihana ääni ja nauru, jos minä joskus tulen hulluksi niin tahdon olla hullu kuin Baby happy smiley #817 (kaikki nyt varmaan tietää millainen on ns. 'hullu tiedemies'-nauru)

Ai niin, ihan muista aiheista; eilen kun tultiin kotiin elokuvista niin minä poljin pyörälläni sellaisen mäen ylös jota en ole vissiin n. vuoteen pyöräillyt. Se on se mikä alkaa heti meidän talon kulmilta, ja siinä on tiukka mutka. Jotenkin aina aiemmin mehut loppuu sinne puoliväliin. Ja toinen on että en ole pitkään aikaan edes yrittänyt polkea sitä ylös, olin tosi iloinen kun tein sen. happy smiley #870
Ja mulla on hienot pohkeet, välillä ne pullottaa silleen terveellisen näköisesti (ihan kuin siellä olisi lihasta) ja nilkat on edelleen hoikat ja säärenpäällinen jänne tuntuu hyvin (=ei turvotusta, pöhötystä).
Koetan tehdä päivittäin 'naisten punnerruksia' vähintään 10, haluan vahvistaa olkiani (olkaani?) että eivät mulskahda pois paikoiltaan, ainakaan niin helposti......... JA, toinen on, vaikkakin epärealistinen tavoite, saada leveät hartiat. Sitä ei varmaan ilman punttislaitteita voi mitenkään tehdä, mutta kyllä ne punnerrukset ainakin hauista ja yläselkää harjoittaa. shy smiley #17315

Jos mulla olisi leveämmät hartiat, silleen tyyliin "V" niin se antaisi lisää kontrastia mun leveään lantioon. Perse pehva mulla ei ole niin leveä, vaan just ne lantio"tyynyt" mitkä on tuolla sivuilla, pyllyn päällä. not tagged smiley #15078