Mood: amused.gif
Tyytyväinen

Käytiinkin kaupungilla. not tagged smiley #12102 Hoidin bussilippuasiani taas kuntoon, ja löysin äidille kortin sekä lahjan [synttärit]. s020.gif Samalla reissulla ostettiin suuressa huojennuksessa ollut Luhdan pussilakanasetti (79€->30€), tavallinen aluslakana ja wokkipaistinpannu (vanha alkaa olla tosi kolhiintunut, mutta yhä käytössä ja kun uusi pannu oli huojennuksessa [maksoi 10€] niin korjattiin pois ja on sitten odottamassa). Se lakana, aika hassu juttu.. Menin katsomaan aluslakanoita kun meillä niitä on .. olisko 3 kpl, niin löysin sitten sellaisen kivan violetin ja otin sen. Sitten puolihuolimattomasti katsoin laatumerkkejä huvikseni ja näin että tuplapussilakana by Luhta oli 30€ ja mies sanoi että just jotain sellaista hän oli kaavaillut mulle vuosipäivälahjaksi. Niin hän sitten osti sen. obscene smiley #7245
Kotona annoin omat lahjat hälle, kun kerran itsekin olin nähnyt omani ennakkoon. Ja mulla oli hirveä polte antaa ne, samoin kun nyt tuon äidin synttärilahjan kanssa... happy smiley #870

1272528.jpg
Hintalapuissa oli 50€ ja sitten 30€ sen päällä. Aika kova hinta muuten tuo 80€ yhdestä pussilakanasetistä, huh huh... Smiley confused 5.gif

1272531.jpg
Tosi kaunis kuosi siinä. Ja Luhdasta olen kiinnostunut siksi, koska saatiin mun äidiltä sellainen setti häälahjaksi silloin 2 vuotta sitten... obscene smiley #1037 Niitä oli myös sinisenä ja beigenä, mutta sinistä meillä on jo aika paljon ja oli tosi vaikea vastustaa tuota valko-liila-kombinaatiota, joten se oli ihan perfect. Ja ainut värissään jäljellä!