Kukkakuvia:

1757698.jpg

En ymmärrä. Tai sitten olen tyystin unohtanut mitä kylvin.... Mutta olen aika varma että kylvin vain ne uudet sipulit, viime vuonna mulla oli kyllä oransseja (mutta nekin oli oikeasti oransseja eikä noin koralliin vivahtavia). Sipulipussissa oli komeat kuvat räiskyvän pinkeistä kukista. Minua on huijattu. Toisessa gladiolassa on nuput aukeamassa ja samaa väriä nekin. Äh.

Ja vauvakuvia tältä viikolta, ekat on maanantailta ja loput eiliseltä (muistaakseni):

1757699.jpg

Ja mitäs vielä. Tänne ei kuulu ihmeitä. Sitä tavallista, syötä vauvaa, pitele vauvaa, laita tutti takaisin suuhun x100, pitele lisää. Sit kun hää nukkuu, tulen kirjoittamaan blogiin. Myöhemmin saatan vaikka piirtää. Mistä tulikin mieleeni, eilen sain sen värikarttakuntoon:

1757701.jpg
Eli kohta, tänään kai, pääsen värittämään. Mutta mitä ihmettä teen taustalle?? Olen tosi huono taustojen kanssa. Sen pitäisi olla semmoinen aika neutraali joka ei vie huomiota millään lailla. 
Ai pahus, tuostahan puuttuu vielä viivoja....! Huomasin just. Pitää tehdä ne vielä ennen väritystä sitten, kääk.

Ens viikolla saadaan hakea vaavan passi, minkähänlainen se on..? Kun kuva oli värillinen, onkohan se värillinen myös passissa. Hmm. Ai niin ja ensi keskiviikkona on meidän molempien terkkarikäynnit, vauvan ja mun. Jälkitarkastus saattaa olla jopa vasta jenkkireissun jälkeen, se terkka sanoi että mulla on syyskuulle asti aikaa käydä siellä o.o