Tämä valmistui ..öö.. pari päivää sitten? :

portrait2thumb.png
Eli tarkoitin sen portretiksi, mutta se oli aika puolivillaisesti viimeistelty koska tahdonvoima loppui kun pärstä oli valmis. confused smiley #17550 Anatomia kauhistuttaa minua, en osaa piirtää 'anatomisesti korrektia' ihmistä.
Vielä.

Onneksi on nyt paperia ja kyniä niin saan piirrettyä pahimmat frustraatiot ulos (kun tulee ideoita mieleen ja koneella niitä ei saa millään tehtyä, paperille on helppo luonnostella). Tuo ylimmäinen .. ja ööh hetkinen. Tämä ja kaksi viimeisintä piirrosta oli mun ihan itse luonnostelemat Smiley blue wink.gif Eli koetan kiivaasti murtautua mallin kahleista ulos ja siirtyä vapaapiirtoon, saada aikaan jotain originellia. Eikä vaan mallinnuksia.

Mulla on ollut ongelmia kisun kanssa, siitä ei oikein ole 3D-hahmoksi. confused smiley #17539 Ja toinen ongelma on että en pysty piirtämään sitä enää toiste ilman että se "lumoava perusilme" muuttuu tunnistamattomaksi confused smiley #17440 Siksi seuraavaksi aion perehtyä saamaan aikaan erilaisimpia variaatioita vain siitä yhdestä alkuperäispiirroksesta. Ei pelkästään ilmeitä, mutta liikettä ja tekemistä.

Kisusta puheenollen; tämmöinen tuli tehtyä:

fourseasonsthumb.png
(BabyVegeta on minä deviantARTissa) (mun nimimerkkini vaihtelee fanaattisuuden mukaan)

Ja vähän perusteluita tuolle kuvasarjalle; minä en vihaa talvea, syksyä tai kevättä. Olen vaan nyt niin tyytyväinen kun voi olla sisällä ja ulkona topissa ja shortseissa = helppoa Smiley happy 097.png Kun taas talvella pitää laittaa lisää päälle, ja keväällä taas tuulee niin että tukka lähtee ja on mutaista, ja syksyllä (tykkään syksystä s030.gif) tuulee ja sataa ja on märkää.
Teen varmaankin vielä toisenlaisia vuodenaikanäkökulmia. happy smiley #8828