Täällä linkin takana on mun mies ilman VAATTEITA! Eiku, ilman naamakarvoja.

Kaikkihan lähti siitä, että ite olen aina välillä koko hänen tuntemisaikana miettinyt että miltä näyttää ilman viiksiä (ja nyt myöhemmin viel leukapartaa kans), ja hän kuulemma on välillä miettinyt samaa. Ei vaan ole ollut mitään "sopivaa" väliä kokeilla.  
No sitten tänään just puhuttiin tuosta, ja kysyin että meinaatko ajaa ne pois. Hän sanoi että Joo. Sanoin, että etpä kertonut minä vuonna. Har har, ja niin sitten läksi vessaan parturoimaan naamansa. Kun sitten tuli sieltä ulos, järkytyin...

Parahdin ja käännyin poispäin, juoksin makkariin itkemään. :b Ei toi ole mun mieheni! Ääni on sama mutta näyttää ihan erille. Hän ite oli tosi pettynyt siihen miltä näyttää, ja ollaan molemmat samaa mieltä siitä että hän on viiksimies.

Vaikka jo nyt olen enempi tottunut siihen (ei enää itketä kun katson päin) niin silti tykkäsin enempi karvojen kanssa. Ja nyt on saatu jännitystäkin taas vähäksi aikaa, hurjaa elämää vietetään...